Blog - Intro PR

Blog

relacje z mediami

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem


Koniec roku to czas planowania w firmach. Podpowiadamy, jakie działania warto uwzględnić w budżecie marketingowym na 2023 rok. Nadal obowiązuje trend inwestycji w marketing treści i jeszcze mocniej w wideo marketing.

więcej


Każdy przedsiębiorca – niezależnie od wielkości firmy i branży, w której działa – z pewnością zadaje sobie pytanie: „Co zrobić, kiedy mam mało klientów?”. Obecnie dostępne są różnorodne kanały promocji. Warto jest znać dostępne narzędzia i środki promocji dla firm! Zacznijmy więc od początku…

więcej


Żyjemy w czasach, w których Internet i media społecznościowe stanowią źródło nieograniczonych możliwości. Nic więc dziwnego, że firmy coraz chętniej otwierają się na obecność w wirtualnym świecie.

więcej


Prowadzisz biznes i potrzebujesz nowych pracowników? Chcesz, aby Ci, których już zatrudniasz nie myśleli o przejściu do konkurencji? Marzy Ci się, aby potencjalni kandydaci „walczyli” o angaż w Twojej firmie? To możliwe! Aby tak się stało, jednym z najważniejszych działań, które musisz podjąć, jest zbudowanie, a następnie pielęgnowanie i rozwijanie wizerunku pożądanego pracodawcy. Właśnie o to chodzi w employer brandingu. Jak go kreować? Oto kilka cennych rad.

więcej

Marketing i PR: czym się różnią?
Content marketing

Marketing i Public Relations (PR) to dwa zależne od siebie obszary komunikacji, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu firmy. Nic więc dziwnego, że pojęcia te często są mylone, a nawet używane jako tożsame. Marketing i PR to jednak nie to samo... ale zacznijmy od początku.

więcej