Blog - Intro PR

Blog

relacje z mediami

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem


Koniec roku to czas planowania w firmach. Podpowiadamy, jakie działania warto uwzględnić w budżecie marketingowym na 2023 rok. Nadal obowiązuje trend inwestycji w marketing treści i jeszcze mocniej w wideo marketing.

więcej

Social media

TikTok przeżywa prawdziwy rozkwit! Liczba jego użytkowników w Polsce i na świecie jest już zbliżona do liczby użytkowników Instagrama. Jedni widzą w TikToku prawdziwy pożeracz czasu, drudzy ostrożnie poznają ta platformę, a inni skutecznie budują tu swoją markę.

więcej


Każdy przedsiębiorca – niezależnie od wielkości firmy i branży, w której działa – z pewnością zadaje sobie pytanie: „Co zrobić, kiedy mam mało klientów?”. Obecnie dostępne są różnorodne kanały promocji. Warto jest znać dostępne narzędzia i środki promocji dla firm! Zacznijmy więc od początku…

więcej


Social media towarzyszą nam w życiu już na tyle długo, że traktujemy je jako nieodłączny element naszej codzienności i codziennej komunikacji. Ale jak nasza firma ma się wyróżnić wśród milionów scrollowanych treści?

więcej


Żyjemy w czasach, w których Internet i media społecznościowe stanowią źródło nieograniczonych możliwości. Nic więc dziwnego, że firmy coraz chętniej otwierają się na obecność w wirtualnym świecie.

więcej

Public relations

Pierwsze pytanie, jakie zadaję podczas konsultacji PR brzmi: „Do kogo kierujesz swoją ofertę? Kto jest Twoim klientem?”. Najczęściej słyszę odpowiedź w stylu: „każdy, kto chce…” i tu pada ogólna specjalizacja konsultowanej przeze mnie firmy. Tymczasem warto zadać sobie trud i zebrać jak najwięcej informacji o naszym potencjalnym kliencie. Dlaczego?

więcej