Blog - Intro PR

Blog

relacje z mediami

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem


Koniec roku to czas planowania w firmach. Podpowiadamy, jakie działania warto uwzględnić w budżecie marketingowym na 2023 rok. Nadal obowiązuje trend inwestycji w marketing treści i jeszcze mocniej w wideo marketing.

więcej


Każdy przedsiębiorca – niezależnie od wielkości firmy i branży, w której działa – z pewnością zadaje sobie pytanie: „Co zrobić, kiedy mam mało klientów?”. Obecnie dostępne są różnorodne kanały promocji. Warto jest znać dostępne narzędzia i środki promocji dla firm! Zacznijmy więc od początku…

więcej


Social media towarzyszą nam w życiu już na tyle długo, że traktujemy je jako nieodłączny element naszej codzienności i codziennej komunikacji. Ale jak nasza firma ma się wyróżnić wśród milionów scrollowanych treści?

więcej

Public relations

Pierwsze pytanie, jakie zadaję podczas konsultacji PR brzmi: „Do kogo kierujesz swoją ofertę? Kto jest Twoim klientem?”. Najczęściej słyszę odpowiedź w stylu: „każdy, kto chce…” i tu pada ogólna specjalizacja konsultowanej przeze mnie firmy. Tymczasem warto zadać sobie trud i zebrać jak najwięcej informacji o naszym potencjalnym kliencie. Dlaczego?

więcej

Public relations

Wyodrębnienie unikalnych właściwości, cech czy składników. Spojrzenie na wszystkie te czynniki, zarówno w sensie materialnym, jak i niematerialnym. Właśnie w taki sposób możemy rozumieć słowo „analiza”. To termin, który ma zastosowanie praktycznie w każdej dziedzinie. Podział na „czynniki pierwsze” pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy działania – również te, które rządzą światem marketingu. Jeśli chcesz, aby Twoja marka zyskała własną tożsamość, wyróżniała się na rynku, wyróżniała na tle…

więcej


Budowanie marki to sztuka. Sztuka, której celem jest zmaksymalizowanie potencjału sprzedażowego. Temat ten dotyczy nie tylko małych firm, ale również np. spółek giełdowych, gdzie równie ważne są zarówno relacje z klientami, jak i inwestorami. Efektywna, dwustronna komunikacja między spółką a akcjonariuszami, klientami i innymi podmiotami, przyczynia się do tego, że papiery wartościowe przedsiębiorstwa zyskują na wartości.

więcej