Cykl szkoleń „Alcon Digital Academy” dla Alcon

Szkolenia

KLIENT

ALCON
Firma Alcon to światowy lider w produkcji sprzętu i wyrobów medycznych dla okulistyki. W roku 2022 INTRO PR zrealizowała na zlecenie ALcon kompleksowy kurs digital marketingu pn. „Alcon Digital Marketing”.

WYZWANIE

Firma Alcon zdecydowała się na współpracę z agencją public relations INTRO PR w celu zrealizowania innowacyjnego projektu szkoleniowego – „Alcon Digital Academy”. Celem było dostarczenie największym klinikom okulistycznym w Polsce kompleksowego kursu z obszaru digital marketingu, aby poprawić ich umiejętności promocji i budowy marki w erze cyfrowej.

ROZWIĄZANIE

INTRO PR opracowała wszechstronną strategię projektu „Alcon Digital Academy”, skupiając się na zapewnieniu wysokiej jakości szkolenia poprzez zaangażowanie ekspertów w dziedzinie digital marketingu.

DZIAŁANIA

  1. Opracowanie programu kursu.
    Zespół INTRO PR przygotował kompleksowy program kursu, obejmujący 6 modułów: digital marketing i e-PR, website i content marketing, social media, e-mail marketing, Google Ads i Meta Ads.
  2. Zaufani partnerzy biznesowi.
    INTRO PR zaangażowała zaufanych partnerów biznesowych, specjalizujących się w poszczególnych obszarach, aby poprowadzili wybrane moduły kursu. Dzięki temu uczestnicy mieli dostęp do rzetelnych i aktualnych informacji. Partnerami projektu i trenerami byli: Robert Duda z firmy Spozycjonowani.pl (specjalizujący się w tematy website i Google Ads) oraz Magdalena Szyjka z firmy FreshMail (specjalizująca się w strategiach e-mail marketingowych).
  3. Organizacja szkoleń.
    Szkolenia odbywały się w trybie weekendowym w okresie od września do grudnia 2022 roku, a ich miejscem była siedziba firmy Alcon w Warszawie. Alcon zajął się całą organizacją kursu. Każdy moduł szkoleniowy był prowadzony przez ekspertów, z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem.
  4. Monitorowanie i ocena.
    INTRO PR przeprowadziła ankietę oceny po zakończeniu kursu, aby zbadać poziom satysfakcji uczestników oraz ocenę poszczególnych modułów.

WYNIKI

Współpraca INTRO PR z firmą Alcon w ramach projektu „Alcon Digital Academy” przyniosła imponujące wyniki:

  • Uczestnicy ocenili moduł poświęcony social mediom jako najbardziej wartościowy i inspirujący, co potwierdzało trafność wyboru tematu i prowadzącego.
  • 95% uczestników oceniło całość „Alcon Digital Academy” jako bardzo dobrą lub znakomitą, co dowodzi wysokiej jakości kursu i zadowolenia z efektów nauki.
  • Projekt przyczynił się do wzrostu kompetencji uczestników w obszarze digital marketingu, co poprawiło ich zdolności promocji i budowy marki w erze cyfrowej.

Współpraca z agencją INTRO PR umożliwiła firmie Alcon dostarczenie wartościowego i efektywnego programu szkoleniowego „Alcon Digital Academy”, poprawiającego umiejętności digital marketingu dla największych klinik okulistycznych w Polsce. Projekt cieszył się dużym zainteresowaniem i uznaniem uczestników, przyczyniając się do poprawy ich działań promocyjnych i wizerunku marki.

OKIEM KLIENTA

„Agencja INTRO PR przygotowała szkolenie Alcon Digital Academy składające się z 5 modułów tematycznych. Agencja była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, realizację i produkcję całości wydarzenia. Zadanie to wykonała z dbałością o każdy szczegół i dołożyła wszelkich starań, aby odpowiedzieć na pojawiające się potrzeby. Szkolenie zostało oceniona bardzo wysoko przez naszych klientów i było elementem wzmacniającym w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Nasza współpraca po raz kolejny zakończyła się sukcesem. Z przyjemnością rekomendujemy usługi INTRO PR jako sprawdzonego partnera do realizacji istotnych z punktu widzenia biznesu i komunikacji wydarzeń.”

Piotr Skórski, Surgical Franchise Head Poland
Izabela Tyl, Surgical Product Manager